Het duurt nog even, maar op zaterdagavond 18 juni is het weer zover: de Heuvelrugloop in Maarn! Een mooie en kleinschalige bosloop met dezelfde naam als ons hospice. Wegens corona is het tweemaal niet doorgegaan, maar in 2019 hebben we meegedaan met een groot Hospice Hardloopteam en een enthousiaste fanclub.

Ook dit jaar willen wij weer met een grote groep lopers aan de start verschijnen. In de eerste plaats om een mooi bedrag aan sponsorgeld binnen te halen voor het hospice en in de tweede plaats voor naamsbekendheid. Vind je hardlopen leuk? Schrijf je dan nu in als loper op www.heuvelrugloop.nl en meld het ook bij ons. De afstanden zijn 4,2, 10 en 21 kilometer. En ga op zoek naar sponsors. Denk aan familie, vrienden of ondernemers en bedrijven. Ben je geen loper, maar vind je het wel leuk om ons aan te moedigen? Zet dan de datum alvast in je agenda.

Wij hopen op een sportieve en gezellige loop met een mooie opbrengst.

De teamcaptains, Marieke Korstanje en Kristel Greup, verpleegkundigen hospice Heuvelrug
m.korstanje@warandeweb.nl en k.greup@warandeweb.nl