Een groot hospicehardloopteam met 23 deelnemers heeft zich zaterdag 18 juni in het zweet gewerkt tijdens de Heuvelrugloop. Dit is het jaarlijkse hardloopevenement in Maarn. Het hospice heeft hier al meerdere keren aan meegedaan.

Onder de hardlopers waren collega’s van het hospice, medewerkers van Warande, familie, vrienden en sportmaatjes. Er waren hardlopers die de 4,2 km of de 10 km liepen en er deed zelfs iemand de halve marathon. Een loopster werd derde in haar categorie en won een beker! Het was een zware loop onder tropische temperaturen. Gelukkig stonden na de finish onze trouwe supporters klaar met heerlijke watermeloen en komkommer.

Totaal is het fantastische bedrag van €947,50 opgehaald voor de Stichting Vrienden Hospice Heuvelrug. Hier zijn we ontzettend blij mee. Volgend jaar zijn we weer van de partij!
Marieke en Kristel, teamcaptains