Elk jaar zet hospice Heuvelrug haar deuren open op de internationale dag van de palliatieve zorg. Dit jaar is dat zaterdag 14 oktober. Het thema van de open dag is dit jaar ‘mogelijkheden voor een waardig levenseinde’. Hoe doe je dat in een hospice: aan het einde van je leven en als je in meer of mindere mate afhankelijk bent van familie, zorgprofessionals en vrijwilligers? Graag nodigen wij u uit voor deze speciale dag.

De open dag start om 13.00 uur en duurt tot 15.45 uur. Wij hopen u zaterdag 14 oktober te mogen begroeten bij hospice Heuvelrug (Arnhemse Bovenweg 80, 3708 AH Zeist). Klik hier voor het programma van de open middag Hospice Heuvelrug (let op dit is een PDF document en dit opent in een nieuw scherm).